joi, 9 august 2012

Averea lui Augustin Zegrean a explodat de când este preşedintele CCR

de Lucian Negrea

Augustin Zegrean este preşedintele Curţii Constituţionale de cinci ani. Această perioadă pare să fi fost înfloritoare pentru familia Zegrean. Dacă la începutul mandatului de preşedinte, în declaraţia de avere, figura un Renault, acum Zegrean deţine un Mercedes. Averea lui Zegrean a crescut exponenţial şi în ceea ce priveşte achiziţiile imobiliare în cei cinci ani petrecuţi în fruntea CCR.  
Averea lui Augustin Zegrean a explodat de când este preşedintele CCRCând a devenit preşedintele CCR, în 2008, Zegeran deținea un Renault fabricat în 2003, iar în 2012, conform declaraţiei de avere, acesta şi-a achiziţionat un Mercedes, informează Libertatea.
La capitolul achiziţii imobiliare, Zegrean a profitat de căderea pieţei imobiliare şi a achiziţionat o serie de terenuri. Acesta a cumpărat 1.737 de metri pătraţi în Bistriţa, unde mai deţine un teren 680 de metri, şi încă un lot în Cluj-Napoca. În momentul în care a devenit preşedinte, Zegrean deţinea doar un teren de 680 de metri pătraţi la Colibiţa, unde are şi o casă de vacanţă.
Zegrean și-a mai luat un apartament de 65 de metri pătraţi în Cluj-Napoca, iar din 2004, mai deţinea un birou de 100 de metri pătraţi în Bistriţa şi un imobil de 180 de metri pătraţi. Cât despre conturile bancare, Zegrean nu stă rău deloc: are un depozit de 165.600 de lei la o bancă din Bistriţa şi un altul de 16.300 de euro.
Poziţia de judecător al CCR îi asigură un venit anual de 193.935 de lei, având o pensie lunară de 10.700 de lei. Soţia sa câştigă de la Colegiul „Liviu Rebreanu” din Bistriţa, unde este profesor, 15.130 de lei. Totodată, preşedintele Curţii Constituţionale a câştigat, anul trecut, 128.400 de lei din pensie.
Augustin Zegrean are şi datorii la bănci de aproximativ 42.000 de euro, conform aceleiași surse.

Preluare dcnews.ro

4 comentarii:

  1. vai si tu saracu de tine Simioane n-ai nimic, ete vezi daca te-ai facut militar protestant. deci si-a luat omul teren de 1 ha si 2 apartamente. un om ce nu mai creste copii, ce a ajuns la maturitate financiara in viata. ai luat-o razna rau... tot am intrat sa-ti citesc blogul ca imi pareai personaj interesant. dar vad ca esti dus raaau cu pluta. te-a spalat Dogaru pe creier? Specifica si matale valoarea mercedesului macar. Rau, da rau, ai luat-o pe aratura... ti-o zic, poate te trezesti, desi nu prea cred. Hai ca mai intru la tine de cateva ori, dar te rog, fa-mi un favor. Scrie odata si tu ceva rau de USL. Hai Simioane ca poti, ca doar aia is si ei oameni si gresesc si ei. Daca scrii ceva rau si de ei atunci o sa zic ca mai esti intreg la minte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Amice, ai dreptate - m-am facut militar pentru ca "asa au vrut muschii mei", am inceput cariera militara de la gradul de soldat si am incheiat-o, prematur, cu gradul de lt. col. pentru ca "asa au vrut muschii altora", din pacate. Zegrean a ajuns presedintele CCR (din juristconsult la o ferma nenorocita) pentru ca "asa au vrut muschii altora", deci, e clar, nu putem face comparatii. Pentru ca sa intelegi mai bine am sa-ti dau un exemplu:

    CAINELE SI CATELUL
    de Grigore Alexandrescu

    “Cat imi sunt de urate unele dobitoace,
    Cum lupii, ursii, leii si alte cateva,
    Care cred despre sine ca pretuiesc ceva!
    De se trag din neam mare,
    Asta e o-ntamplare:
    Si eu poate sunt nobil, dar s-o arat nu-mi place.
    Oamenii spun adesea ca-n tari civilizate
    Este egalitate.
    Toate iau o schimbare si lumea se ciopleste,
    Numai pe noi mandria nu ne mai paraseste.
    Cat pentru mine unul, fiestecine stie
    C-o am de bucurie
    Cand toata lighioana, macar si cea mai proasta,
    Caine sadea imi zice, iar nu domnia-voastra.”
    Asa vorbea deunazi cu un bou oarecare
    Samson, dulau de curte, ce latra foarte tare.
    Catelul Samurache, ce sedea la o parte
    Ca simplu privitor,
    Auzind vorba lor,
    Si ca nu au mandrie, nici capricii desarte,
    S-apropie indata
    Sa-si arate iubirea ce are pentru ei:
    “Gandirea voastra, zise, imi pare minunata,
    Si sentimentul vostru il cinstesc, fratii mei.”
    -; “Noi, fratii tai? raspunse Samson plin de manie,
    Noi, fratii tai, potaie!
    O sa-ti dam o bataie
    Care s-o pomenesti.
    Cunosti tu cine suntem, si ti se cade tie,
    Lichea nerusinata, astfel sa ne vorbesti?”
    -; “Dar ziceati...” -; “Si ce-ti pasa? Te-ntreb eu ce ziceam?
    Adevarat vorbeam,
    Ca nu iubesc mandria si ca urasc pe lei,
    Ca voi egalitate, dar nu pentru catei.”
    Aceasta intre noi adesea o vedem,
    Si numai cu cei mari egalitate vrem.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aceasta este chintesenta puterii portocalii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Simioane, te vor face praf Uselistii... fara sa-ti dai seama... dormi in pace, usl te vegheaza... dar ai sa intelegi astea peste ani... e prea tarziu pentru tine din pacate.

    RăspundețiȘtergere