sâmbătă, 2 februarie 2013

Stefan Iordache - Azi ar fi implinit 72 de ani...

Ștefan Iordache (n. 3 februarie 1941, Calafat, România - d. 14 septembrie 2008, Viena, Austria) a fost unul dintre cei mai mari actori români de teatru, film și televiziune. A slujit teatrul românesc vreme de 49 de ani, interpretând memorabil pe scenă mari roluri ca Titus Andronicus, Hamlet, Richard al III-lea sau Barrymore. A avut de asemenea o îndelungată colaborare cu Teatrul Național Radiofonic și Teatrul Național de Televiziune, și a jucat în numeroase filme pentru marele ecran.

EDITIE SPECIALA (1978)

2 comentarii:

  1. Salve Leule! Da, Iordache a fost-din pacate un mare actor. Ce este trist, este faptul ca usor, usor, marile valori culturale si spirituale ale acestui neam pleaca dintre noi. Raminem cu manelisti, atit in politica, cit si in cultura. Ma uit citeodata in jurul meu si nu-mi mai regasesc locul...
    PS. Mai fa-ne cite-o vizita la club. Mai bei o cafeluta, pipezi un tabacioc, mai asculti o poanta...
    Te-am salutat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost si azi. Sunt aproape zilnic dar cand nu am ce sa spun, tac.

      Ștergere