miercuri, 14 iulie 2010

Scrisoare deschisã cãtre preşedintele României

Scrisoare deschisã cãtre preşedintele României
Scris de ... mine   
Marţi, 13 Iulie 2010 13:25
Dupã cum veţi observa în finalul acestei scrisori, ea a fost scrisã în urmã cu mai mult de o lunã. Autorul scrisorii, comandorul de marinã în retragere Tãnase SUSANU, actualmente profesor universitar, a trimis-o atât la preşedinţie cât şi la televiziuni, la Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate şi la presã. Nu a primit nici un rãspuns de la cel cãruia îi este adresatã, iar prin presa care pretinde cã se zbuciumã pentru dreptate şi pentru binele acestui popor nu a apãrut, sau nu am eu ştiinţã sã fi apãrut. Nici pe la televiziuni. Aşa cã, o publicãm şi noi. Poate vom genera un alt tip de ecou.
*************
Domnule Preşedinte Traian Bãsescu,

Decat sa mai insistati in masuri anti-popor roman, mai bine luati masuri pentru exploatarea romaneasca a minelor de la Rosia Montana. Aveti acolo destui bani ca Romania sa traiasca bine multi ani de acum incolo. Cititi materialul din e-mail si va astept public cu o declaratie in acest sens.
Nu glumesc. Chiar va astept, pentru ca mi se pare important sa va vad reactionand la vocile cetatenilor. In ultimul timp, cetatenii de rand nu va mai vad in mijlocul lor. Unde sunt "baile de multime" de alta data? Nici la TV nu mai vreti sa apareti. Stati in "turnul de fildes" de la Cotroceni si...faceti presiuni asupra bietului Boc care va rezista cat va putea. Dar daca se rupe ata?
Luati-ne in seama Domnule Presedinte! Din ce in ce mai mult sunteti perceput ca un tradator de tara. Daca sunteti presedintele meu, faceti ceva pentru mine! Nu aveti voie sa actionati impotriva mea. Iar daca actiunile dvs. sunt impotriva mea, nu va pot percepe altfel decat un tradator al intereselor mele, adica ale celui care v-a votat.
Iesiti de sub influenta "Guvernului Mondial"! Nu va place expresia, nu? Dar atunci cum sa interpretez insistenta dvs. de a nu schimba nici o virgula din scrisoarea de intentie adresata FMI? Dar este mai bine sa faceti ca tara sa dea in clocot? Este mai bine sa va vedeti propriul popor ingenunchiat?
Amintiti-va cum a murit Ceausescu! Mi-ar fi mila de Dvs. asa cum mi-a fost mila si de Ceausecu (pe care eu nu l-am iubit, l-am urat chiar, dar nici n-am fost de acord sa fie asasinat). N-au trecut decat doua decenii de atunci. Puneti-va memoria la treaba si...vedeti unde va situati in ochii poporului. Asta ca sa va feriti la timp de furia multimilor. Profitati de cei ca mine care incearca sa manuiasca doar cuvintele. Dar daca dati peste cei care manuiesc batele?
Spuneti ca nu sunt alte solutii? As putea sa fiu de acord cu Dvs., Domnule Presedinte, dar numai dupa ce vad ca veti pune in practica toate solutiile propuse de opozitie, sindicate si...mai putin patronate. Daca propunerile lor n-ar da rezultatele scontate, atunci as fi de acord sa luati si masuri anti-populare. Dar pana atunci nu pot accepta masurile Dvs. de imbogatire a bogatilor si de saracire a saracilor (una dintre ele fiind chiar aceasta renumita cota unica de 16%, valabila in Romania si in Slovacia - "modelul" nostru economic!!!). Imbogatitii de carton, care s-au infruptat pana acum ca hienele din averea acestei tari, trebuie sa fie obligati sa sustina deficitul bugetar. Ca doar ei sunt vinovati de starea in care am ajuns ca tara. Ei si…dvs., politicienii. Nu ne mai ametiti ca ei sunt motorul economiei romanesti si ca ei trebuie sa fie protejati. Stim bine cum s-a imbogatit majoritatea lor. Iar Dvs. stiti bine ca nu-i intereseaza bunastarea acestui popor. Au doar interese personale. Poporul acesta nu-i chiar tampit, asa cum cred multi dintre politicieni. Este doar prea rabdator. Dar va sfatuiesc sa nu profitati prea mult de rabdarea lui. S-ar putea sa “dea in foc”.
As vrea sa va mai dezvalui ca stim de ce se platesc si in prezent salarii “nesimtite” si ilegale, in timp ce luati masuri de austeritate impotriva “nemernicului” de popor care va incurca. Ar fi bine sa ne spuneti cu ce cotizatie contribuie la partid fiecare din acei consilieri ministeriabili (si altii ca ei) cu salarii de zeci de mii de lei, mai mari chiar decat ale sefilor lor, ministrii? Cum pot sa inteleg altfel faptul ca subalternii au salarii mai mari decat sefii? Nu mai spun de salariile diriguitorilor agentiilor guvernamentale. Nu mai spun de numarul acestor agentii si de numarul prea mare de ministere. Toate acestea se intampla ca sa adunati cat mai multi bani negri la partid pentru cumpararea “prostilor” in campanii electorale. Apropo! Ne puteti spune de ce PDL-ul nu are nici o datorie financiara, in timp ce celerlalte partide au? Nu bate oare la ochi? Asa-i ca-i avantajati acum pe toti cei care v-au sponsorizat? As putea sa inteleg, dar va intreb: de ce trebuie acum sa recuperati tot de la “plebe”? Simtiti ca poate sa mai duca samarul greu pus pe umeri? Eu va informez ca nu. Mai reevaluati situatia!
Eu va spun Dvs. toate acestea, dar in acelasi timp mi-e teama ca ma plang "lupului" si-mi pun intrebarea retorica: Nu cumva si presedintele meu are aceleasi interese personale ca si clasa imbogatitilor? Chiar suntem un stat mafiot? Intrebarile sunt retorice, dar nu va impiedica nimeni sa raspundeti la ele.
Domnule Presedinte, daca aceste reprosuri vi le-ar fi facut un politician din opozitie, ati fi spus ca este o declaratie populista. Eu nu sunt politician. Sunt doar un cetatean obinuit al cetatii. Auziti-ma!
Va astept reactia. Doar sunteti in slujba mea, nu?

Prof. Univ. Dr. Ing. Tanase Susanu                                                          8 iunie, 2010
Str. Pescarilor nr. 16, Bloc BM7, Ap. 25,
900533 CONSTANTA
Tel.: 0763689160
Email: tinel47@hotmail.com Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

P.S. Vedeti ca mi-am dat toate datele? Sper sa nu ma trezesc cu Serviciile Secrete la usa mea. De ce sper? Pentru ca, naivul de mine, inca mai cred ca multele servicii secrete din Romania actioneaza pentru promovarea intereselor poporului roman. Deci nu mi-e teama de ele. Si dac-ar fi sa-mi fie teama, ce pot sa-mi ia mai mult decat viata?! Asa-i?

Preluare de pe: www.altfel.info/observator/