joi, 6 iunie 2013

Liceul de Arte Oradea - Recital Vlad David


Cu mai bine de doua saptamani in urma am primit o invitatie la un recital de absolvire. Obisnuit cu tot soiul de serbari scolaresti de absolvire mi-am zis”Mare scofala – cateva cantecele acolo, aplauze, strangeri de mana, etc, etc.” . Si a venit ziua cea mare. Si nu mica a fost surprinderea mea cand mi-am dat seama ca, in fata mea, pe scena, nu erau niste scolari ci niste artisti. Efectiv, m-am trezit intr-o sala de concert. Nu pot sa exprim bucuria pe care am simtit-o. De multa vreme nu mi s-a mai intamplat asa ceva. Poate in secolul trecut, cand mai prideam cate-un loc  la Ateneu. Dar acele vremuri sunt departe, la fel si Ateneul, la fel si multe, multe altele...
Si mi-am spus – nu-i de mirare ca avem voci extraordinare care au cucerit lumea, nu-i de mirare ca suntem asa de sus pentru ca NOI AVEM SI ALTII NU. O spun cu satisfactie, cu mandrie de roman, si cu multumire pentru dascalii care reusesc sa ne ridice copii atat de sus.
Cuvine-se sa amintim ca alaturi de Vlad David, au urcat pe scena Liceului de Arte Oradea tenorii Bede Robert, Bede Laszlo, Chirila Sergiu, baritonul Ganea Florin, Corul “Ariston” – dirijor Schneider Arnold. La reusita acestei manifestari si-au adus aportul prof. Boboia Marian, as.univ. dr. Hinsu Maris Florin, prof. Benczedi Monica, prof. Horhat Valentina si, desigur, prof. Bontu Aurica – cea care l-a pregatit pe Vlad in cei patru ani de liceu.
Si pentru ca acest recital a avut loc de Ziua invatatorului, un gand frumos pentru dascali, acei truditori care ne scot din bezna nestiintei si se bucura de succesele noastre, stiind ca au lasat o particica din sufletul lor si noua, cei pe care ne-au invatat.